Sziasztok!

Sziasztok!
Ezen az oldalon idézeteket, verseket olvashattok. Különböző kategóriákban (szomorú, szerelmes, humoros...stb.)
Továbbá dalszövegeket is tettem közzé.

2010. február 11., csütörtök

Dalszöveg: Megasztár 2. Búcsúdal



1.rész:
Csendre int az élet minket.
Egy álom lassan elgurult.
Mégis nem hiszem, hogy végleg
nem látlak már téged.

Minket összeköt a múlt,
nem látlak téged.
Minket összeköt a múlt...

Refr.:
Valamit úgy mondanék,
súgnék halkan, nem vagy idegen.
Szól a dal, bennem élsz,
látod rajtam, hogy ez jó nekem.
Mint a hold, ki éjjel reményt csal
a csillagokra.
Bízom benned...

Valamit úgy mondanék,
súgnék halkan, nem vagy idegen.
Szól a dal, bennem élsz,
látod rajtam, hogy ez jó nekem.
Mint a hold, ki éjjel reményt csal
a csillagokra.
Bízom benned...

2.rész:
Csendre ébred majd minden.
A szíved biztos útra kel.
De kérlek, segíts majd elhinnem,
hogy csak rám vár a végtelen.
Hisz' te tudtad, azt hiszem.
Segíts elhinnem, hogy rám vár a végtelen...

Refr.:
Valamit úgy mondanék,
súgnék halkan, nem vagy idegen.
Szól a dal, bennem élsz,
látod rajtam, hogy ez jó nekem.
Mint a hold, ki éjjel reményt csal
a csillagokra.
Bízom benned...

Valamit úgy mondanék,
súgnék halkan, nem vagy idegen.
Szól a dal, bennem élsz,
látod rajtam, hogy ez jó nekem.
Mint a hold, ki éjjel reményt csal
a csillagokra.
Bízom benned....

1 megjegyzés: