Sziasztok!

Sziasztok!
Ezen az oldalon idézeteket, verseket olvashattok. Különböző kategóriákban (szomorú, szerelmes, humoros...stb.)
Továbbá dalszövegeket is tettem közzé.

2010. február 19., péntek

Figyelj!

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
elfújok néhány csillagot.
Mint tortán a gyertyát,
hát csak ne sirassatok.

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
némák legyetek, s szótlanok.
Ha temettek, ne földeljetek,
s szóval ne méltassatok.

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
könnyek nélkül búcsúzzatok.
Ha ismertek, megértitek,
ha nem, minek hazudjatok?

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
három edénybe rakjatok.
Szétosztván az isteneim között:
gyermekeimnek adjatok.

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
ők érteni fogják, mire gondolok.
S ott adnak szélnek engem,
ahol leginkább boldogok.

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
vidámak legyetek, s boldogok.
Örvendjetek a tudásért,
hogy én már jó helyen vagyok.

Figyelj! - ha egyszer meghalok,
és látsz egy fekete párducot,
smaragdszemében ott ragyog:
valahol én is ott vagyok.

Figyelj! - mert egyszer meghalok...
De most kellenek a szép napok.
A törődés, a tiszta gondolat,
őszinte szeretet, társ-tudat.

Mert a szívem még... - hallod?
Még eleven, még dobog.
Most kell, hogy szeress,
mert most még élek,
most örülök a virágnak, ha kapok.
Most még... - figyelsz rám?
- Mert most még itt vagyok!

Én nem félek a haláltól,
bármikor megfelel,
nem zavar.
Miért kéne félnem a haláltól?
Nincs értelme, egyszer úgyis menned kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése