Sziasztok!

Sziasztok!
Ezen az oldalon idézeteket, verseket olvashattok. Különböző kategóriákban (szomorú, szerelmes, humoros...stb.)
Továbbá dalszövegeket is tettem közzé.

2009. október 30., péntek

Vicces idézetek

****

Míg ti kibeszéltek, én csak hátradőlök, és arra gondolok: 'Azannyát' van egy fanclubom!

****

A bizottság olyan emberek csoportja, akik külön-külön nem tudnak csinálni semmit, de együtt el tudják dönteni, hogy nem lehet csinálni semmit.

****

Mivel nőből vagyok, nem mondom ki, amit akarok, de fenntartom a jogot arra, hogy hisztizzek, ha nem kapom meg!

****

Diplomata az, aki úgy tud elküldeni a fenébe, hogy szinte várod, hogy indulhass.

****

Arra születni kell, hogy egyetlen szóval tudjuk éreztetni valakivel: ő egy darab sz*r.

****

A fény gyorsabban terjed, mint a hang. Ezért van, hogy ránézésre okosnak tűnik valaki, egészen addig, amíg meg nem szólal.

****

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal.

****

- Ha szereted, engedd el...

- Mondta egy puhapöcsű, a többi meg idézi...

****

Folyton odajönnek hozzám, mondván, hogy zavarja őket, hogy dohányzom. Jó vicc... engem meg megöl.

****

Ahhoz, hogy te megnyílj előtte, nekem is meg kell nyitnom magam... Olyan nincs, hogy én páncélban járok, és te meztelen vagy...

****

A kérdés, ami néha elbizonytalanít: vajon én vagyok őrült, vagy mindenki más?

****

Egyetlen rövid látogatás egy elmegyógyintézetben bárkit meggyőz arról, hogy a hit nem bizonyít semmit.

****

Tudod, milyen a szerelmi svédasztal? Lefekszel, és azt szedek le rólad, amit akarok!

****

Egy orvos sem tud egy nőt úgy fogyókúrára bírni, mint a tavalyi fürdődressz.

****

A pulóver az a ruhadarab, amelyet a gyereknek haladéktalanul fel kell venni, ha fázik a mama.

****

A zseni átlát a káoszon, ezért nem rakok rendet.

****

Szeretem hallgatni, ahogy beszélek. Nagyobb gyönyörűséget alig szerez valami. Gyakran bocsátkozom hosszú beszélgetésekbe magammal, és olyan magasröptű vagyok, hogy néha egy árva szót sem értek abból, amit mondok.

****

És Jézus szóla hozzájuk: "Mondjátok, ki vagyok én?" És ők felelék: "Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégső értelme tárul fel előttünk." És Jézus szóla: "Mi?"

****

A pszichiáterem egyévi terápia után azt mondta: "Nos... talán az élet tényleg nem való mindenkinek..."

****

A katonai behívó azt jelenti, hogy a fehér ember elküldi a feketét a sárga ellen harcolni azért a földért, amit a vörös bőrűtől lopott el.

****

A fiatalok 50%-a pozitívan tekint a jövőbe. A többinek nincs pénze drogokra.

****

A vallás kísérlet arra, hogy az ember kommunikáljon az időjárással.

****

Több férfi hagyná ott a családját, ha tudná, hogyan kell összepakolni.

****

A sláger az a zene, ami a füleden megy be, és a könyöködön jön ki.

****

Reggelizni mentem. Ha nem érek vissza 12.30-ra, akkor ebédelni is.

****

A mákos bab egy étel, ami úgy készül, hogy kettőt lapozunk a szakácskönyvben.

****

Ha az iskola az életre készít fel, akkor nem félek a haláltól.

****

Az analfabétáknak ugyanúgy ízlik a betűtésztából készült leves?

****

Segíts a rendőrnek. Verd össze magad.

****

Érdeklődés hiányában a holnap elmarad.

****

Ha egy férfi megérint a szavaival, akkor a keze sincs már messze...

****

Szívem két tégla, lelkem három. Ha megbántasz, mind az ötöt hozzád vágom!

****

Szerelmed meghozta szívembe a tavaszt. Vedd észre, hogy szeretlek, te paraszt!

****

Ha mindenkinek lenne tökéletes párja, akkor nem emberek lennénk, hanem cipők...

****

Ha egy kicsit körülnéznénk, észrevehetnénk, hogy a fiúk sokkal féltékenyebbek nálunk... addig faggatnak a semmiről, hogy a végén mindent kitalálunk.

****

Isten teremtette meg az óceánokat... a tavakat... aztán téged is... De tudod, mindannyian követünk el hibákat.


****

Átmegyek öt percre a szomszédba, addig keverd meg félóránként a levest!

****

A legtöbbünk pesszimista. Amikor az éjszaka közepén hatalmas robajra ébredünk, hányan hisszük azt, hogy egy titkos küldetésben lévő, jómódú emberbarát hatolt be a lakásunkba, aki éppen a vagyonát osztogatja szét?

****

Nem szeretem a tükröt, mert páratlan szépségű arcomat szemtelenül megkettőzi.

****

A titok egy olyan halmazállapot, amely alkoholban oldódik...

****

Gyere át sötét oldalra! Van nálunk süti!

****

Egyszer egy számítógép megvert sakkban. De aztán alulmaradt kick-boxban...

****

Hogyha nem lenne elektromos áram, gyertyafénynél kellene tévéznünk...

****

Néha belegabalyodok a dolgokba. Vagy én vagyok túl pici, vagy ez a hatalmas világ olyan nagy. A dolgoknak sokszor se füle, se farka. Az ember csak furakszik előre, de azt se tudja, hova dugja a fejét. Ha rosszul csinálom, gúzsba kötöm saját magam. Én még nem készültem fel az elkötelezettségre. Ki tudja, hol a kiút? Talán valahol fönt,és ahhoz is nőnöm kell még, hogy elérjem.

Holnap is megpróbálom egyedül, de a vége úgyis az lesz, hogy anya segít felöltözni...

****

Nem létezik viszonzás. A férfiak a nőket szeretik, a nők a gyerekeket, a gyerekek pedig a hörcsögöket.

****

Nem szeretsz? Kábé lesz*rom, tök nyugodtan fogok aludni. Te meg tépj egy számot, állj be a sorba, és még dobok egy csókot is.

****

Csak a hülyék agresszívek. Elhiszed, vagy kiverjem a fogaidat?

****

Ha nem tetszik, ahogy vezetek, akkor tűnés a járdáról!

****

Hiszel abban, hogy van szerelem első látásra, vagy sétáljak el előtted még egyszer?

****

Összegyűjtöttem, hogy mi tetszik benned. Az első ötöt nem olvasom, az mind testrész...

****

A hülyeségnek is van határa, nekem meg útlevelem.

****

Betörném az orrod, de minek javítsak a kinézeteden?

****

Mindennek van határa, de megkerüljük!

****

Ha nem tudsz magadon nevetni, barátom, én örömmel megteszem helyetted.

****

Írtam volna szépet neked, de elhagytam a címed. Sírtam volna szép szemedért, de hallottam híred. Tudom, hogy már mást szeretsz, ezért nem is futok utánad...

De egy mondatot fogadj még meg: B*SZD MEG A ***** ANYÁDAT!

****

Ha majd lesz egy gyerekem, veszek egy iker-babakocsit, és azt mondom majd neki, hogy volt egy ikertestvére, de nem fogadott szót...

****

Az erdőből két alak távozott. Az egyik futva, a másik medve.

****

Nem vagyok féltékeny típus, csak éppen nem tudom elviselni, ha hozzányúlnak ahhoz, ami az enyém...

****

Hova tűnik a fehér, ha elolvad a hó?

****

A mai fiatalság azt hiszi, hogy ha trágárságokkal tűzdeli tele a mondanivalóját, akkor azzal egyénivé válik... de mekkorát tévednek a nyomorult kis ***k!

****

Akadnak olyan lányok szép számmal, akiknek ha szárnyuk volna, nem angyalok, de sokkal inkább tökéletes libák lennének.

****

Tudod, mi nők azért szeretjük zavarba ejteni a férfiakat, mert teherbe nem ejthetjük őket...

****

Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak.

****

Jelentkezz a sakkszövetségnél, mert elveszett egy sötét paraszt.

****

- Kérem, ne írjon a falra!

- Talán gépeljem?!

****

Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak és terhes nők lennének...

****

A jelenlegi pénzügyi válságra való tekintettel, az energiaköltségek csökkentése érdekében átmenetileg kikapcsoljuk a fényt az alagút végén...

****

Kicsi a bors, de a fele még kisebb.

****

Én már láttam ezt a filmet, csak másról szólt...

****

Békés álomba szenderülve szeretnék meghalni, mint a nagyapám. Nem a félelemtől üvöltve, mint az utasai...

****

A mazsola egy rémült arcú szőlőszem.

****

Már látom a fényt az alagút végén... de miért dudál?!

****

Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki?

****

Mit számolnak a bárányok, ha nem tudnak elaludni?

****

Soha ne add fel! Csak ha elegendő bélyeg van rajta...

****

Ha én nem lennék, csak egy halom ruha heverne a padlón.

****

Marx halott. Lenin halott. És én sem érzem jól magam...

****

Mindenütt jó, de mindig elzavarnak...

****

Este, ahogy feküdtem az ágyamban, és bámultam a csillagokat, arra gondoltam: hova a francba lett a tető?!

****

Időnként elmegyek orvoshoz, és megvizsgáltatom vele magam, mert az orvos is élni akar.

Aztán elmegyek a gyógyszertárba, és kiváltatom a orvosságot, mert a patikus is élni akar.
Aztán a gyógyszert a csatornába öntöm - mert én is élni akarok.

****

Eddig féltem Hókuszpóktól, de mióta rájöttem, hogy kitalált személy, megnyugodtam, hogy a törpék biztonságban vannak...

****

Imádom, ha valaki ok nélkül negatívan kritizál a hátam mögött, mert ez azt jelenti, hogy valamit jól csinálok... Az illető pedig amellett, hogy hülye, még irigy is!

****

Istenem, kérlek, adj nekem bölcsességet, hogy megérthessem a páromat, adj szeretetet, hogy megbocsáthassak neki, és adj türelmet, hogy elviseljem a hibáit. Mert ha erőt kérnék, akkor biztos agyonverném...

****

Kívánlak, ágyba akarlak vinni, azt akarom, hogy izzadj, rázzon a görcs és sokáig emlékezz rám!

Aláírás: az influenza.

****

Őrültség? Nem. Az lenne az őrültség, ha egy fél antiloppal a fejeden járkálnál az utcán, miközben azt mondogatnád: én egy hörcsög vagyok! Én egy hörcsög vagyok!

****

Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia, ez a helyes arc, ezek az ajkak és mindenekelőtt ezek a gyönyörű szemek! De most már elég rólam! Te hogy vagy?

****

Az optimista a fényt látja az alagút végén. A pesszimista a sötétséget. A realista a közeledő vonatot. A mozdonyvezető meg a három hülyét a síneken...

****

Ne feledd, ha valaki felbosszant, az arcodon 42 izom rándul össze. De csupán négy izom kell ahhoz, hogy kinyújtsd a kezed, és pofán vágd az illetőt. 


****

Némelyek a fejükhöz kapnak, de csak a levegőt markolják...


****


Ne utáld magad már reggel. Aludj délig!

****

Aki kíváncsi, hamar megöregszik. Aki nem, az szintén.

****

Korán keltem. Hol az arany?

****

Azért a remény hal meg utoljára, mert ő a gyilkos.

****

Hunyd be a szemed! Ugye, milyen sötét van odabent?

****

Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit...

****

Persze, hogy normális vagyok! A hangok is megmondták...

****

Neked, mint kívülállónak, mi a véleményed az intelligenciáról?

****

Ma reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom...

****

Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű...

****

A szél a levegő azon része, amelyik siet.

****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése