Sziasztok!

Sziasztok!
Ezen az oldalon idézeteket, verseket olvashattok. Különböző kategóriákban (szomorú, szerelmes, humoros...stb.)
Továbbá dalszövegeket is tettem közzé.

2009. október 30., péntek

Szerelmes idézetek

****

Amikor az ember találkozik azzal, akinek a közelségétől az első pillanattól kezdve hevesebben kezd verni a szíve, akinek a hangja zeneszó a számára, akiért meg tudna halni, s tőle elválni akár csak egyetlen napra is kín, az az igazi szerelem...

****

Szebb a világ, amióta tudom, hogy Te is benne vagy.

****

Nézz a szemembe, és a szívembe látsz. Ölelj Magadhoz, hogy ne múljon  a varázs. Fogd meg a kezem, és ne engedj el soha. Te vagy az életemben a legnagyobb csoda...

****

Nézz mélyen őszinte szemébe, meglátod, észre sem veszed, s egy pillanat alatt örökre ellopja a szíved.

****

Nem akartam szeretni őt, ki akartam irtani szívemből a szerelem csíráját is, de most, hogy újra láttam, ezek a csírák új erőre kaptak, kizöldültek. Szeretnem kellett, pedig rám sem nézett.

****

Igazság szerint, ha két ember olyan tökéletesen összeillik, hogy mindig boldogok, ha együtt lehetnek, és mindig elhagyatottnak érzik magukat, ha elszakadnak egymástól, nem szabadna tűrniük, hogy bármi a világon közéjük álljon.

****

Néha megtörténik, hogy váratlan dolgok csöppennek az életünkbe, majd egy idő múlva ráeszmélünk, hogy már nem tudunk élni nélkülük. Számomra Te is ilyen vagy.

****

...mert a szerelem ott kezdődik, hogy nem érdekel, hol... nem érdekel, hogyan... csak az érdekel, hogy Ő is ott legyen.

****

Az igazi szerelmeseknek nem kell térben és időben találkozniuk, ők a szívükben mindig egyek.

****

Látlak téged, mikor behunyom a szemem. Hallom a hangod, mikor nem vagy velem. Érzéseim az égig szállnak, mikor a percek peregve járnak. Nem tudom mire vélni érzelmeim, fölébe szállnak sikoltó kételyeim. Fogalmam sincs róla, szeretlek-e vagy sem, de tudom, nélküled üres a létem...

****

Régóta volt egy álmom,

hogy velem huncutkodj az ágyon...
Ne izgulj, mert ehhez nem kell ész,
csak simulj rám és kész...

****

Mondanom kell valamit. Nem hiszem, hogy tiszta előtted. Szerelmes vagyok beléd... oltárian, fájdalmasan szerelmes. Amit teszel, ahogyan gondolkodsz, ahogyan mosolyogsz, amikor látlak, izgatott leszek... Úgy érzem magam melletted, mint eddig még soha...

****

Akármikor, mikor szomorú leszek azért, mert hiányzol, emlékeztetem magam arra, hogy mekkora szerencsém van azért, hogy vagy nekem.

****

Az egyetlen ok, amiért képes vagyok minden egyes napot végigcsinálni, az a mosolyod...

****

Meredek, viharos utat kell együtt bejárnunk. Ha együtt maradunk megvédelek. Ígérem.

****

Az az igazi szerelem, amikor az ember valakit az életénél is előbbre tart.

****

Ó, jöjj, szeress, te vagy a lélek, én vagyok a szív!

****

A magánytól kell megóvnod. Ne harcolj értem, hanem légy velem! Erre van szükségem.

****

Eltévedt bárány voltam, de te visszafogadtál. Az életem halott volt, de te föltámasztottad. A szívemben már nem lakott szerelem, de te visszaadtad nekem ezt az adományt.

****

Ha nem lehetsz az enyém, akkor én leszek a tiéd. Vedd el az egész lényemet, vagy egy részét, vagy csak egy darabot, ahogy akarod! Csak akarj engem!

****

Csak veled járhatom be a misztikus teljesség tájait, csak veled, általad lehetek önmagam, csak te jöhetsz a közelembe, minél közelebb: te vagy az áhított felem, veled leszek egész.

****

Szeretni annyi, mint vállalni a legnagyobb kockázatot. Jövőnket és boldogságunkat adni valaki kezébe. Engedni, hogy kétkedés nélkül bízzunk valakiben. Elfogadni sebezhetőségünket. Én pedig szeretlek.

****

Mert igaz, a lángoló szerelmek előbb vagy utóbb elmúlnak... de a szeretet soha. És ebből az okból kifolyóan az emberek nem kiszeretnek egymásból, csak nem tudták elfogadni és felfogni, hogy ez már valami más... valami jobb... valami tökéletes és halhatatlan.

****

Valakit szeretni azt jelenti: egy mások számára láthatatlan csodát látni.

****

Szívesen kipróbálnám veled a kiss in the rain-t...

****

Szerelem: meghódítani, bírni és megtartani egy olyan lelket, amely annyira erős, hogy fölemel bennünket, é annyira gyönge, hogy éppolyan szüksége van ránk, mint nekünk rá.

****

Mindegy, hol vagy és mikor látlak. Ha életemben csak egyszer, akkor is szeretlek. Nem kell veled élnem, nem kell naponta látni, érinteni, ölelni, simogatni téged. Elég, ha megpillantalak a vonatablakban. Vagy még annyi se kell. Csak tudni, hogy vagy.

****

Te jelented nekem a világot. Semmi sem állhat közénk. Nem számít, mások mit mondanak vagy tesznek, Te akkor is örökre a szívemben maradsz. Ez soha nem fog változni. A szívem kulcsa a kezedben van, mióta először láttalak, azóta mindig magaddal viszed. Szeretlek. Nem számít, éppen mennyire harcolunk egymással, mert tudom, minden rendbe fog jönni. Szeretlek. Nem számít, miért.

****

Olyan nehéz úgy szeretni valakit, hogy távol van tőled. Ha tudod, hogy szeret, de mégis kételkedsz benne. Mert szereted, és félsz, hogy elveszíted...

****

Messze vagyok tőled, messze, nagyon távol, de, ha szívd szeret, megtalálhat bárhol. Mindig velem vagy lázas éjszakákon, benned lesz majd minden boldogságom!

****

Már minden nap mosolyogva ébredek. Nincs több könny, sem fájdalom, mert szeretsz!

****

 Annyira szeretnék valaki olyan mellett elaludni, aki őrzi álmaimat, olyan ember mellett ébredni, ki édes csókkal kíván szép reggelt, aki minden pillanatban figyeli vágyaimat, lesi a gondolataimat és mindent megtesz, hogy soha az életben ne szenvedjek...

****

Olyan vagy nekem, mint a pókerben az ász: a legértékesebb, amit mindenki a sajátjának akar tudni.

****

Ha az életemből csak két lélegzetvételnyi időm maradna, az egyiket arra használnám, hogy megcsókoljalak, a másikat pedig, hogy elmondjam, mennyire szeretlek!

****

Nem szeretnék mást, csak sétálni veled a csendben és közben tudni, hogy igen, most már minden rendbe.

****

Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, tüzes csókod perzselését érzem az ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!


****

És itt fogok ülni melletted, amíg itt vagy a folyónál. És ha lefekszel, a házad előtt fogok aludni. És ha elutazol messzire, oda is utánad megyek. Egészen addig követlek, amíg te magad el nem küldesz. Akkor elmegyek. De akkor is szeretni foglak életem végéig.

****

Megtanultam, hogy várni a legnehezebb, és szeretnék hozzászokni, tudni, hogy velem vagy akkor is, ha nem vagy mellettem...


****

Boldogabb nem lesz senki sem

annak a napnak a hajnalán,
ha szépségedet nézhetem
a két szememnek ablakán...

****

Mosolyod kiűzi lelkemből a sötét fellegeket,

Egy édes álomban, amit valahol láttam.
Még ha a lemenő nap magával is ragad,
árnyékaink mégis összefonódnak...

****


Valahol messze szól egy dal,
Valahol mélyen vérzik egy szív,
Valahol halkan suttogják a neved,
Valahol valaki érted sír,
Valahol egy lélek keresi párját,
Valahol valaki azt hitte, megtalálta a társát,
Valahol egy buta szív felelőtlenül szeretett,
Valahol valaki több lett tőled, s kevesebb,
Valahol két kéz át akar ölelni,
Valahol meg akart ismerni valaki,
Valahol egy arcon könnycsepp pereg,
Mert valahol valakinek Te jelented az életet.


****


Meghalnék érted, visszahoználak,
el nem engednélek, karomba zárnálak.
Meghalnék érted, akár feltámadnék,
elégnék, hogy élhess, akár kővé válnék.
Aludnék, hogy ébredj, ébrednék, hogy álmodj.
Megfulladnék, hogy lélegezz,
csak látnálak bárhogy.
Nem szólnék én többé, csak hogy te beszélhess,
örökké sírnék, azért, hogy nevethess.
Fájna az élet, csak neked jó legyen,
meghalnék érted,
Szeretlek Kedvesem!


****


Ugye gondolsz néha rám?
Csillagfényes éjszakán,
Mikor nyugszik minden szépen, csendesen,
Csak a szívem nem pihen.


Ugye hallod, angyalom?
Hozzád száll a sóhajom.
Messzi, távoli széllel néked üzenem:
Te leszel a kedvesem.


****


Megszeretni valakit egy perc is elég, de elfeledni egy élet is kevés.


****


Már nem akarlak meghódítani. Álmomban látott kép vagy, és én nem kereslek ébren, majd ha tudlak, nem kereslek. Nem kívánlak, és nem akarok a testedhez érni, mohó markolással és cirógatással. Tévedés, hogy megszerettelek, nem megszerezni, nem birtokolni akarlak, nem, nem inkább a semmi. A halálos közömbösség, a csend, mint sikoly. Így akartad, akarjuk akkor így. Meggyógyulok. Kiírlak magamból. Csak rám ne nézz.


 ****

Mikor rózsát látok, te jutsz eszembe,

ha a neved hallom, könny szökik szemembe.
Ne hidd azt, hogy el tudlak feledni,
én téged örökre foglak szeretni!


****


Csak egy percig szeress,
míg elmondom, imádlak.
Csak egy óráig szeress,
míg megsúgom, kívánlak.
Szeress egy napig, míg csókolni tudlak,
s én is mindig szeretni foglak!


****

A barátság gyakran végződik szerelemmel, de a szerelem soha nem végződik barátsággal.

****

Valakit ne azért szeress, mert szép, hanem azért lásd szépnek, mert szereted!

****

A szerelem olyan, mint egy virág: gondoskodás nélkül elhervad.

****

Azt szeretném, ha mindig velem lennél,
Azt szeretném, ha örökre szeretnél.
Ha csak az én csókomra vágynál,
S csak engem imádnál.
Mondd, hogy így lesz,
Hogy nem változik semmi,
Hogy a karjaimból nem szeretnél máshová menni.
Kérdezd, hogy tiéd leszek-e, míg élek,
A válaszom: Igen! - mert csak érted élek.

****

Van, aki könnyen kapja meg, akit szeret,
Van, aki sír és szenved.
Van, aki könnyek nélkül tud feledni,
S van, aki meghal, mert igazán tud szeretni.

****

Te vagy az első, kinek hinni tudok,
Te vagy az első, kinek nem hazudok.
Te vagy az, kit igazán szeretek,
Te vagy az első, kit soha nem feledek!

****

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szépek az idézetek! Lehetne kérni még pár ilyen szerelmes meg szomorú idézetet? Csak így tovább!!
    Pussz

    VálaszTörlés