Sziasztok!

Sziasztok!
Ezen az oldalon idézeteket, verseket olvashattok. Különböző kategóriákban (szomorú, szerelmes, humoros...stb.)
Továbbá dalszövegeket is tettem közzé.

2009. október 30., péntek

Idézetek dalokból, könyvekből, filmekből

***

A nyári kalandok többféle okból érnek véget, de mindent összevetve egy dolog közös bennük: hullócsillagok, fenséges, megismételhetetlen pillanatok, az örökkévalóság felvillanása, mely egy perc alatt elillan.

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

Semmi sem múlik el, minden megmarad, bár a test lomha, elnyűtt, régi tüzek parazsa még mindig benne ég, és újra lángra kél.

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

Az igaz szerelem felemel, és mindig többre sarkall. Lángra lobbantja szívünket, és békét teremt az elménkben... te ezt tetted velem. És remélem, hogy én is ezt tettem veled.

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég.

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

Azt is tudom, hogy minden eddigi életemet azzal töltöttem, hogy téged kerestelek. Nem olyat, mint te vagy, hanem téged, mert a lelkeinknek találkoznia kellett.

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. És ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkben, boldogan fogok rád mosolyogni, és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni!

(Szerelmünk lapjai c. film)

***

A gyilkosságnál csak egy dolog rosszabb: az, hogyha a szerelmet ölöd meg.

(A bosszú álarca c. film)

***

Egy nap el fog tűnni minden fájó súly a szíven. Eljön, úton van már, érzem, ott áll majd a fényben. S így szól: egymagunkban voltunk, mostantól már ketten, forró szerelemben! Egy nap megtörténhet, halált hoz az élet, szerelmünknek nem vet véget!

(Rómeó és Júlia)

***

Az élet tele van kellemetlen megrázkódtatásokkal, és ezek a sokkok mindig akkor érnek, amikor a legkevésbé számítunk rájuk, és amikor a szívünk kihagy egy pillanatra, a kérdés mindig az, hogy vajon túléljük-e.

(Született feleségek)

***

Szerettelek, szeretlek, csak szavak szavak hátán,

másnak trófea vagy, megszerezhetetlen bálvány,
másnak cél vagy, csak egy feladat, csak egy próba,
másnak teszt vagy, csak egy szótag vagy a sorba.
Nekem rejtvény vagy, amit nem tudok megfejteni,
Nekem egy vers vagy, amit nem fogok elfelejteni,
Nekem egy ajándék vagy, amit nem tudok kibontani,
Nekem Te vagy az egyetlen szó, amit nem tudok kimondani,
Te vagy minden órám, Te vagy minden másodpercem,
Te vagy a lelkem, Te vagy az egyetlen szerelmem,
Te vagy a napom, a hetem, az évem, Te vagy a szerencsecsillagom,
Te vagy a hangulatom, Te vagy a könnycsepp az arcomon...
(Anonim MC: Altató)

***

...because there are things that have not changed, for example, how much I love him wildly and desperately...

~ ...mert vannak dolgok, amik nem változnak, például az, hogy milyen vadul és kétségbeesetten szeretem...
(Stephenie Meyer: Eclipse)

***

Az ajtóm mindig nyitva áll, hogy kimenj rajta.

(Garfield c. film)

***

Ha eldobod a szerelmet, nem marad semmid. Nem lesz álmod, történeted, semmid.

(Ausztrália c. film)

***

A fájdalom csak arra jó, hogy tudd, hol hibáztál.

(Grace klinika)

***

Nincs kiérdemlés és törlesztés: mindent elvehetsz, amit akarsz, de semmi sem a tiéd.

(Angel)

***

A vidámságom csupán álca. A mosolyomat az arcizmaimnak köszönhetem, de maga is tudja, hogy legbelül sírok.

(Batman c. film)

***

Az igazság nélkül mi magunkat erőtlennek látjuk.

(CSI: Miami helyszínelők)

***

Amibe nem halsz bele, attól megerősödsz.

(Utcai tánc)

***

Az összetört szívre egyetlen gyógyír az idő.

(Így jártam anyátokkal)

***

Nincs annál szomorúbb dolog, ha képtelen vagy sírni, amikor kéne.

(Spirál c. film)

***

...Most már sírok a képeken, amiken eddig veled nevettem,

Most már a polcomról levettem minden emléket, amit szerettem.
Most írom, amíg bírom a szánalmas utolsó levelem,
De őszintén! Ez neked csak egy szó csupán, akárcsak a szerelem.
Pedig érted meghalnék mindig, ha tudnám, hogy volna, miért,
Tegnap sírtam, ma sírok, és sírni fogok a holnapért.
Mindig is a kacérság volt a szemedben, de nem vettem komolyan,
A kedved ide-oda csapongó volt, hol ilyen, hol olyan.
Olyan felelőtlenül hagytál el, egyik napról a másikra,
Akár egy hamvadó cigarettát, a zöldellő pázsitra.
De téged nem érdekel, amit érzek, mert az önzőséged elvakít,
Minden köteléket elvágtál, ami tőlem elszakít.
Eltaszítanám az életem, ha ehhez elég bátor lennék,
De csak a gondolattal játszom, hogy a tollal olyat tennék,
Hogy mielőtt befejezem ezt a levelet, előtte átszúrnám a gigám,
És így megszűnnének az érzéseim és vele minden hibám.
De nem! Továbblépve megőrzöm örökké a nevedet,
És talán Te is rájössz, ki vagyok, ha olvasod ezt a levelet...
(Children of Distance: Búcsúlevél)


***


Belső értékeik miatt kedveljük, de hibáik miatt szeretjük az embereket.
(Hellboy c. film)


***


Mi az, mi emberré teszi az embert? Talán a származása, hogy hova születik? Nem. A döntései teszik emberré. Nem az számít, hogyan kezdi az életet, hanem az, milyen befejezést választ.
(Hellboy c. film)


***


Ha az élet valóra váltja a legszebb álmodat, akkor nincs mit megbánnod, ha ez az álom aztán véget ér.
(Stephenie Meyer: Twilight)


***

Futok az életemért - még ha nem is hiszem, hogy megéri.
(Alyson Noel: Evermore)


***

 Mi értelme a végtelen életnek, ha hiányzik belőle a szeretet?
(Claudia Gray: Evernight)

***

A szeretet által mi magunk is gyógyulunk. Ez a szeretet varázsereje.
(Heartland - Egy nap majd rájössz)

***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése